ریفت
+98 921 427 4701 Ξ  +98 919 6503 112 Ξ  sup [at] refit.ir Ξ راهنمای سایت Ξ  language

مشکل تاچ در تبلت لنوو Lenovo A3500

ریفت » اطلاعات > پایگاه دانش > مشاهده مقاله

با سلام خدمت شما کاربران و همکاران گرامی

رفع مشکل تاچ (صفحه لمسی) تبلت لنوو Lenovo A3500

اگه جدیداً یک تبلت از برند لنوو سری (A3300,A3500) تهیه کرده باشید زمان استفاده متوجه خواهید شد که تاچ دستگاه به درستی کار نمیکنه که معمولا با رجوع به فروشنده جواب مشخصی نیز دریافت نمیکنید که برای رفع مشکل معمولا فروشندگان محترم و تعمیرکاران عزیز موارد زیر رو انجام میدن

1-اصطلاحا فلش کردن (ریختن دوباره رام)
2-بروزرسانی اندورید دستگاه
3-دانگرید اندروید دستگاه (نسخه قدیمیتر از اندروید دستگاه)
4-تعویض تاچ؟!!!!!!!
5-نصب رام شخصی
6-برگشت به تنظیمات کارخانه (Reset Factory)


اما مشکل اصلی تاچ از برچسب زدخش دستگاه هستش!!!!!!!!!!!


                 


بله با برداشتن برچسب زدخش تاچ متوجه میشید که دستگاه بدون مشکل در حال کار هستش متاسفانه یه سری از برچسب زدخش با کیفیت نامناسب روانه بازار شده که این مشکل رو ایجاد میکنه البته قابل ذکر هستش که یک سری قاب ژله ای هم به همین شکل روانه بازار شده و به علت فیت نبودن اندازه قاب ژله ای و اصطلاحاً تنگ بودن خود قاب ژله ای باعث میشه که همیشه دکمه روشن و خاموش/قفل (Power Bottom) همیشه پایین باشه و موجب خاموشی دستگاه بشه یعنی زمانی که دستگاه رو روشن میکنید و بعد از چند ثانیه دستگاه به خودی خود خاموش میشه یا این خاموشی به صورت رندوم زمان کار پیش میاد که این مورد هم با در آورد قاب ژله ای حل خواهد شد

نکته: در مواردی که با برداشتن برچسب زدخش و تمیز کردن تاچ دستگاه باز مشکل پا برجا بود باید دستگاه رو به شرکتی که دستگاه رو گارانتی کرده ارجاع بدید و اگر گارانتی نداره به یک تعمیرکار مجرب رجوع کنید.

پیشنهاد ریفت: کلاً برای هر تبلتی از هر برند که به درستی کار نمیکنه معمولا تمامی متعلقات و اضافات از جمله برچسب ژله ای، کیف، برچسب زدخش، Micro SD, هاب و .... رو جدا کنید و یه Reset Factory  انجام بدید معمولا مشکل رفع میشه مگر اینکه مشکل جدی در سیستم عامل یا سخت افزار دستگاه وجود داشته باشه

اطلاعات بیشتر
امتیاز شما:  
امتیازات: 6
متوسط امتیازات: 3
تعداد بازدید: 3131
کلمات کلیدی:
ایجاد: ۰۶.۰۳.۱۳۹۴
بروزسانی: ۱۷.۰۳.۱۳۹۴